2014. január 14., kedd

Úgy vagyok jó, ahogy vagyok.


Bízz magadban. Az önbizalom a legfontosabb dolog az életben, ami segítségünkre lehet a saját utunkon való előrehaladásban a cél eléréshez.. Az élet amelyet ma élsz a ma élete. Nem kell, hogy holnap is ugyanezt éld. Bármikor lehetőséged van változtatni. Az élet egy csoda, azt kívánom, hogy ezt Te is tapasztald meg!

A ma feladata: Állj a tükör elé reggel és mondd magadnak: Szeretem magam s életem maga a csoda! Köszönöm, hálás vagyok érte! Reggeli kezdésnek tökéletes...na de hogyan tovább?

Az elménk kiváló szolgálónk, de nem biztos, hogy ugyanilyen jó mesterünk. Ha azt veszed észre, hogy sűrűn bukkanak fel a nap folyamán negatív gondolataid, az azt jelenti, hogy nem ápoltad igazán elmédet, nem fordítottál kellő figyelmet gondolataid rendszerezésére. Ne feledd, azzá válsz, amit egész nap gondolsz magadról...

A legtöbbször azoknak sikerül, akik mernek nagyot álmodni és mernek kockáztatni. Előre eltervezik, látják maguk előtt céljaikat és már most a szerint élnek, amit majd el szeretnének érni. Ez a titka mindennek. Ők azért lesznek sikeresek, mert szembenéznek félelmeikkel, belemennek a legrizikósabb szituációkba és bátorsággal élik mindennapjaikat. Mondani szokás jobb egy napra oroszlánnak lenni, mint egész életünket átaludni.

Szerencse nem más, mint a tökéletes kombinációja egy megfelelő felkészülésnek és egy jókor-jóhelyen lehetőségnek. 

Következtetés: Bízzunk, tervezzünk és cselekedjünk és ha megvan a megfelelő felkészültség, akkor jönni fog a lehetőség is. 
Csak előre!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése